۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۶۶۹۱۳۴
فرمانده بسیج طلاب حوزه علمیه حضرت زینب امیدیه:

 هدف از تشکیل بسیج حفظ اسلام و آرمان‌های اسلامی است

 هدف از تشکیل بسیج حفظ اسلام و آرمان‌های اسلامی است
خانم شریفات گفت: هدف اصلی بسیج حمایت از اسلام، معارف اسلامی و حکومت اسلامی است تا مردم خود را تحت عنوان بسیج در هر شرایطی موظف به حفظ اسلام و آرمان‌های اسلامی بدانند.
خانم حکیمه شریفات، فرمانده بسیج طلاب حوزه علمیه حضرت زینب امیدیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با اشاره به شاخصه‌های مهم بسیج بیان داشت: بسیج شجره طیبه، درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد؛ مکتبی بودن، اطاعت از ولایت فقیه، اخلاص، تواضع و فروتنی، غیرت دینی، حسن خلق، شجاعت، مردمی بودن، شهادت طلبی از شاخصه‌های مهم بسیج است.

فرمانده بسیج طلاب حوزه علمیه حضرت زینب امیدیه در رابطه با دستاورد‌های بسیج از ابتدا تا کنون اظهار داشت: ایجاد امنیت اجتماعی، حضور فعال در دفاع مقدس، حضور فعال در عرصه‌های اعتقادی و سیاسی، حضور فعال در عرصه‌های فرهنگی و آموزشی، حضور فعال در جهاد سازندگی، توسعه فرهنگ ایثار و شهادت را می‌توان به عنوان دستاورد‌های بسیج از ابتدای تشکیل تا اکنون که بیش از ۴۰ سال از عمر آن می‌گذرد خواند.

خانم شریفات به اهداف تشکیل بسیج اشاره کرد و در این خصوص عنوان داشت: هدف اصلی بسیج حمایت از اسلام، معارف اسلامی و حکومت اسلامی است تا مردم خود را تحت عنوان بسیج در هر شرایطی موظف به حفظ اسلام و آرمان‌های اسلامی بدانند.

وی در پایان در رابطه با فعالیت‌های بسیج طلاب مدرسه علمیه حضرت زینب امیدیه گفت: تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان، کارگاه دوخت و توزیع ماسک، تغسیل فوتی‌های کرونایی، برنامه‌های مجازی جهت سرگرمی کودکان و تدریس مجازی از برنامه‌های بسیج طلاب در ایام کرونایی بود. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات